Thursday 17 November 2016

Manicure with Holographic Pigment and Marianne Nails Plate - Tutorial










Hey there! In this post I will show you another way to apply the Holographic pigment. Usually it needs a black base and a no wipe soak-off top coat. I used Wet n Wild Black Crème (a normal nail polish) and than I applied one layer of Elite 99 No Wipe. 
I let dry in UV lamp and I applied the Holo pigment with a clear stamper....In the video below I will show you how I do it! It's very simple!!!
For my manicure I stamped with the XXL 7 stamping plate from Marianne Nails and Colour Alike Kind Of Black S.
This plate is available HERE and the holographic pigment HERE.
It's all for today! Don't miss the video tutorial!!!





Ehilà! In questo post vi mostrerò un altro modo per applicare il pigmento olografico. Di solito si ha bisogno di una base nera e top coat soak-off senza dispersione. Io ho usato Wet n Wild Black Crème (uno smalto normale) e poi ho applicato una mano di Elite 99 No Wipe. 
Ho lasciato asciugare in lampada UV e ho applicato il pigmento Holo con uno stamper trasparente.... Nel video qui sotto vi farò vedere come faccio! E' molto semplice !!!
Per la  mia manicure ho timbrato con la piastra  XXL 7 di  Marianne Nails  e  Colour  Alike  Kind Of Black S.
Questa piastra è disponibile QUI e il pigmento olografico QUI.
E' tutto per oggi! Non perdete il video tutorial!!!










Video Tutorial:





What I used:

Cosa ho Usato:

  1. Base: Layla Rocky Nail
  2. Base Polishes: Wet n Wild Black Crème 
  3. Top Coat Soak Off:  Elite 99 No Wipe
  4. Nail Art Pigments: Holographic pigmet from AliExpress
  5. Stamping Plate:  Marianne Nails XXL 7 plate
  6. Stamping Polish: Colour Alike Kind Of Black S
  7. Top coat:  Essence Quick Dry


Thanks for reading!!! ♥
Grazie per la lettura!!! ♥

No comments:

Post a Comment

I read and appreciate every single comment , but please refrain from spamming or link dropping, if you want me to read a post of yours or visit your website send me an email, thanks *___*

Adoro leggere i vostri commenti! Per favore però non commentate solo per lasciare link/spam, se volete che legga un vostro post o visiti il vostro sito mandatemi una mail, grazie *___*